Blogumuz açılmıştır herkese hayırlı uğurlu olsun.
Facebook | Twitter | Youtube | Google

İNTERNETTEKİ İLK 10 SİTE



Merhaba arkadaşlar bu makalemizde sizlere internetin en çok kullanılan ilk 10 sitesini sizlerle paylaşacağım.Bu siteleri zaten çoğumuz biliyoruz fakat aralarında bilmediğimiz sitelerde var.Şimdi başlayayım.Dünyanın en çok kullanılan 1. sitesi "Google.com" bunu zaten hepimiz biliyor.Şimdi gelelim 2. siteye dünyanın en çok kullanılan 2. sitesi ise çoğu insanın kullandığı "Facebook.com" bunuda zaten biliyordunuz 3. siteyi video izlemek için kullanıyoruz genellikle yada şarkı dinlemek için dünyanın en iyi 3. sitesi ise "Youtube.com" bunları genellikle kullanıyoruz 4. site ise gene bir arama motoru fakat türkiyede kullanıcısı pek yok 4.site "Yahoo.com" bu arama motorunu bende kullanmıyorum.Şimdi gelelim 5.siteye buda gene bir arama motoru bunuda pek fazla kullanmıyoruz."Badiu.com" şimdi geçelim 6.siteye 6. siteyi hepimiz biliyoruz ve genel bilgileri ordan alıyoruz ve çoğu ünlü kişinin bilgilerini ordan bulabiliyoruz veya geçmişteki olan olayları 6.site "Wikipedia.com" 7.siteyi ben hiç bilmiyordum fakat çinin en büyük ve en çok kullanılan internet servis portalı "qq.com" internetin 8. sitesini genellikle kullanıyoruz ve bir yere kayıt olurken bu siteden üyelik almak gerekiyor veya google , yahoo gibi arama motorlarından da alabiliyoruz.İnternetin 8. sitesi "live.com" yani e-postalarımıza buradan bakabiliyoruz.9. siteyi ben bilmiyordum yeni öğrendim 9. sitenin ismi "taobao.com" burası ise 2003 de kurulan bir pazaryeri, pazarlama sitesişimdi gelelim 10.siteye yani son site 10. sitenin ismi "linkedin.com" burası ise tavsiye edilen iş adayları endistrü uzmanları ve busin bağlarını bulmak için kullanılan bir araçtır yani sitedir.Bu makalem bu kadar herkese kolay gelsin herkese iyi günler dilerim.

Bu makale 237 kelimeden oluşup 1872 karakter sayısına sahiptir.

Bu Yazı Hakkında Birşeyler Demek İstermisiniz ?